יום שבת, 25 במאי 2019

ד"ר איתי זיו גיל גרנות היועץ לתזונת ספורטאים

לאחר התחקיר על גיל גרנות היועץ ל"תזונת ספורטאים",  כך גיל גרנות הפנה אותנו אל הדוקטור המומחה לאורח חיים בריא "דוקטור" איתי זיו, שתחת הלשונית אודות הוא ("דר" אינתי זיו) כותב על עצמו: "ד"ר איתי זיו (Ph.D) יעוץ הרצאות, השתלמויות, בספורט ואורח חיים בריא לקהל הרחב והמקצועי כאחד...

ד"ר איתי זיו הינו בוגר המסלול לחינוך גופני בסמינר הקיבוצים ובעל תואר שלישי (Ph.D) במסלול Sport Administration. שימש כסגן מנהל בית הספר להסמכות והשתלמויות בספורט ובתנועה של 'קמפוס "שיאים' שבאוניברסיטת ת"א".

"היועץ" גיל גרנות מספר לנו "האם מתם לב לקפיצה המעניינת מתואר ראשון לשלישי שאין לה כל קשר למסלול ישיר לדוקטורט"?

בשיחה אתו (איתי זיו) אומר לי שיש לו תואר ראשון בחינוך גופני, תואר שני מדרבי ותואר שלישי מ"מיאמי". ביקשתי קצת יותר פרטים וזיו התחייב לחזור תוך חצי שעה. הוא חזר אליי אחרי כמה ימים והסביר שהוא נורא עסוק בכנסים והשתלמויות. תשובות או תגובות לא הגיעו. זיו ממשיך להציג את עצמו כדוקטור בפרסומיו.

יום שבת, 18 במאי 2019

היועצים גיל גרנות "דוקטור" איתי זיו

מי הם היועצים גיל גרנות ה"תזונאי המוסמך", ה"דוקטור" לאורח חיים בריא איתי זיו
האם איתי זיו המומחה לאורח חיים בריא הוא דוקטור? האם לימוד בנדל היא אכן יועצת מינית מוסמכת? האם רות אנגל אלדר היא פסיכולוגית קלינית, מומחית ובעלת תואר שלישי מקולומביה? אתם שואלים, אישה עובדת עונה

04.06.2018 16:19
טלי חרותי-סובר - עיתון הארץ
הבלוג הזה מתקדם בעיקר בזכותכם, קוראים מסורים, שכבר לא מוכנים לקבל כפשוטו כל תואר ש"מומחה" מגיש להם ברשת. אחת ליום (לפחות) אני מקבלת פניה בפייסבוק, ווטסאפ או מייל שתוהה אם הדוקטור אכן דוקטור (איתי זיו), ו"התזונאי" (גיל גרנות).

כך מצטברות כתבות על "דוקטורים" ו"תזונאים", ב"מכללות" ו"בעלי שיטות", ובעיקר עוד ועוד מומחים מטעם עצמם.



תואר הדוקטור של המומחה לאורח חיים בריא איתי זיו. תחת לשונית אודות הוא כותב על עצמו: "ד"ר איתי זיו (Ph.D) יעוץ | הרצאות | השתלמויות | בספורט ואורח חיים בריא לקהל הרחב והמקצועי כאחד...ד"ר איתי זיו הינו בוגר המסלול לחינוך גופני בסמינר הקיבוצים ובעל תואר שלישי (Ph.D) במסלול Sport Administration. שימש כסגן מנהל בית הספר להסמכות והשתלמויות בספורט ובתנועה של 'קמפוס "שיאים' שבאוניברסיטת ת"א".


גיל גרנות תזונאי רמאי


שמתם לב לקפיצה המעניינת מתואר ראשון לשלישי שאין לה כל קשר למסלול ישיר לדוקטורט? בשיחה אתו הוא אומר לי שיש לו תואר ראשון בחינוך גופני, תואר שני מדרבי ותואר שלישי מ"מיאמי". ביקשתי קצת יותר פרטים וזיו התחייב לחזור תוך חצי שעה. הוא חזר אליי אחרי כמה ימים והסביר שהוא נורא עסוק בכנסים והשתלמויות. תשובות או תגובות לא הגיעו. זיו ממשיך להציג את עצמו כדוקטור בפרסומיו.

מקור: https://www.haaretz.co.il/blogs/taliherutisover/BLOG-1.6140481