יום שבת, 1 בספטמבר 2018

גיל מתחזה לתזונאי גרנות נוכל - היזהרו מחיקויים! המתחזים לדיאטנים

תחום הדיאטות פרוץ! יש דיאטנים ותזונאים שלמדו במשך 4 שנים וקטפו תואר, ויש מטפלים מתחזים. הבעיה היא עם אנשים שמכריזים שהם דיאטנים, והם לכאורה לא למדו והשיגו את התואר הנדרש. הם למדו במכללות שונות את תחום הרפואה המשלימה, ומטפלים כמו תזונאים. מתי זה עובר את הגבול, והאם זה חוקי? יa כמה דברים שכדאי שתבדקו שניה לפני שאתם משילים במשקל וקובעים עם הדיאטן.
מקור: http://10tv.nana10.co.il/Article/?ArticleID=1099815

היזהרו מחיקויים! המטפלים מתחזים לדיאטנים

 
עודכן 09:34 24/12/2014

רגע לפני שאתם פוצחים בדיאטה ופונים לדיאטן או תזונאי מוסמך, כדאי שתבדקו מהי ההסמכה שלו, והאם הוא רשאי לטפל בכם


בילדות הייתי ילד שמנמן משם כבר התחלתי לגבוה ובאופן טבעי לרזות ושמרתי על מבנה גוף תקין. כשהשמנתי שוב במהלך השירות זה לא ממש הפריע לי כי פשוט לא שמתי לב למה קורה איתי (כשאתה רואה את עצמך כל יום אתה לא רואה באמת את השינויים) כבר הגענו למצב שהיינו חוזרים בסופש מהצבא וחברים שלא ראו אותי אמרו לי תגיד מה הולך איתך, עד שיום אחד קיבלתי את ה”כאפה” שעליתי לראשונה על המשקל וראיתי שאני שוקל מעל 100 קילוגרים (גיל מתחזה לתזונאי גרנות נוכל ). אני ואחי התחלנו את התהליך ביחד ועד היום הוא השותף הטוב ביותר שלי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה