יום שבת, 1 בספטמבר 2018

גיל הדיאטנים המתחזים גרנות

הדיאטנים המתחזים שמנצלים הביקוש


השוק הפרוץ מאפשר לעשרות מתחזים לתת ייעוץ רפואי לאנשים המעוניינים לרדת במשקל. החוק מורה על לימודים של תואר אקדמאי, התמחות של שנתים ומעבר בחינות של משרד הבריאות, אבל בפועל נמצאים בשוק אנשים שנותנים ייעוץ ללא הסמכה ויכולים לגרום לנזק בלתי הפיך


דיאטנית, יועצת תזונה, מומחית להרזיה- השוק מלא באנשים שמספקים ייעוץ להורדה במשקל וטיפול בבעיות בריאותיות. הבעיה היא שרבים מנצלים את השוק הפרוץ והביקוש הגבוה ומתחזים לדיאטנים קליניים בלי שעברו לשם כך את ההכשרה הנדרשת.
על פי חוק הסדרת העיסוק במקצועות הבריאות מצריכה תעודה ותואר אקדמאי ראשון בתזונה, הכשרה מעשית ועמידה בבחינות של משרד הבריאות מה שלא מפריע לאנשים להציג עצמם כדיאטנים ולגבות אלפי שקלים ממטופלים.
כך לדוגמה הבאנו את קורין סיטבון המפרסמת עצמה כדיאטנית מוסמכת למרות ששמה לא מופיע במאגר הדיאטנים של משרד הבריאות. "אני למדתי שמונה שנים האוניברסיטה כדי להגיע לתואר שלישי בתזונה", מתעקשת סיטבון כשהצגנו לפניה את העובדות.
סיטבון היא לא היחידה. גם יוני שימני מבטיח לתת ייעוץ תזונתי לכל מטרה. בתיעוד המצלמה הנסתרת הוא מספר שהוא דיאטן, מאמן כושר, דיאטן קליני ותזונאי ספורט, מטפל בבעיות רפואיות כדוגמת סוכרת ועוד. סימני טוען כי הוא עשה התמחות של שנתיים ביית חולים איכילוב לאחר סיום תואר של 4 שנים אבל בבדיקה במאגר של משרד הבריאות- שמו לא מופיע.
בדף הפייסבוק של אילנית דהן המציגה עצמה שדיאטנית קלינית, מוצגת תעודה תזונאית קלינית ממכללת סולם. "יש לי תואר ראשון בתזונה מאונברסיטת רחובות", היא טוענת. "את מדברת עם דיאטנית קלינית של עשרים שנה בערך". מה שדהן שוכחת לספר הוא שאותה מכללה אינה מוכרת כלל במשרד הבריאות והיא כלל אינה דיאטנית או תזונאית וקל וחומר- אינה תזונאית קלינית.
"כל יום אנחנו מקבלים עשרות פניות של אנשים ושל דיאטניות שמזהים מתחזים, וזו תופעה שבאמת הולכת ועולה", אומרת עמית גנור, מנכ"לית עמותת הדיאטנים בישראל. "זאת סכנה ממשית לציבור".
הנזקים שהמתחזים יכולים לגרום הם לפעמים בלתי הפיכים, במיוחד בחולי סכרת או מחלות לב.לכן, אם אתם מחפשים דיאטן קליני שילווה אתכם בתהליך, בדקו ראשית במאגר משרד הבריאות.
תגובת אילנית דהן: "אני קיבלתי את התעודה שלי לפני שיצא החוק הזה שלא היה לי מושג עליו. יש לי תעודה של תזונאית קלינית ממכללה פרטית ועשיתי התמחות בקליניקה גדולה".
תגובת קורין סיטבון: "אני בעלת קליניקה לתזונה במשך 33 שנים. סיימתי תואר ראשון בכימיה אורגנית ותואר שני בביו כימיה מאוניברסיטת פריז ואף השתתפתי בתוכניות טלוויזיה. מרגע שנודע לי על נוהל משרד הבריאות מהשנים האחרונות אני פועלת להשגת אישור ולהסדרת העניין בחוק"
תגובת יוני סימני באמצעות עורך דינו: "מרשי עוסק המתן יעוץ משלים למתאמנים בתזונת ספורט והקניית ערכים לאורח חיים בריא, כשהשלמה הנדרשת לאימון וזאת מתוקף אישור אותו קיבל ממכללת ווינגייט. מרשי מצר כי נפלה שגגה בפרסום באתר האינטרנט שלו ומיד עם היוודע הדבר השגגה תוקנה".


מקור: https://www.mako.co.il/finances-finances-economy-newcast/q3_2018/Article-8eb86f1f6908461004.htm

יוני סימני
איזה קטע פתאום אני רואה את יוני בטלויזיה הוא מאמן כושר סוופט אפק , וגם בפני כשהתחלתי להתאמן הוא הציג את עצמו בתור דייטן קליני ,

* יפית 24/07/18 | 22:18
דווח כתגובה לא הולמת |
9.גיל גרנות מתחזה לתזונאי וכל פעם הוא משנה את התואר שלו
גיל גרנות מתחזה לתזונאי וכל פעם הוא משנה את התואר שלו מעניין מדוע? הוא רימה את אחי הקטן ומכר לו תוכנית תזונה כדי להיות שרירן ונתן לו 3 קופסאות של תוספי תזונה, ולאחר מספר חודשים הוא הגיע לבית החולים בגלל בעיות כבדב ובכליות. מה הייתם מציעים לנו לעשות?

* גיל גרנות מתחזה לתזונאי 20/07/18 | 17:18

8דיאטנית נוספת שמתחזה
גם בבית שמש יש דיאטנית שמתחזה לתזונאית מוסמכת עובדת עם מומרי חברת הרבלייך לוקחת 500 שח ל30 ימים בהם מקבלים שייק תה ואלוורה. אך לי ולחברה התחילו תופעות לוואי מוזרות והיא לא הייתה מוכנה להחזיר לנו כסף! היא לא עושה שום דבר שונה בשביל כל לקוח. מהרגע שמקבלת את הכסף אין יחס, כולם מקבלים את אותו תפריט (מישהי ששוקלת 100 מקבלת תפריט זהה למישהי ששוקלת 60!). בנוסף היא לא מוכנה להסביר כלום על התפריט רק לאחר שמשלמים לה. אני וחברתי הגענו עד מנכל הרבלייף כדי לקבל את כספנו רק לאחר שאיימנו עם שיימינג בפייסבוק התחילה ה"דיאנטנית" קצת לחשוש ששמה יפגע והחזירה את הכסף שלה בטענה שעושה לנו טובה ושנגיד לה תודה כי לעולם לא החזירה כסף! חשוב לציין כי אני וחברתי הקפדנו מאוד על התפריט שלה ורצינו מאוד לרדת. כששאלנו אותה מה עשתה אם לקוח בא אליה ואומר לה שהתפריט לא מתאים לו היא טוענת שלא קיבל החזר ופשוט הפסיק להגיע. "אין החזרים". כל זה כשאנחנו לא חותמים על שום מסמך שאומר לנו שאין החזר כספי! היא פוגעת בהרבה אנשים ומגלגלת לכיס אלפי שקלים שלי שום יחס אישי, פשוט גנבת

* אנונימי 13/07/18 | 10:11
דווח כתגובה לא הולמת |
7ביקור אחד אצל דיאטנית של קופת חולים הספיק לי
* עמית 12/07/18 | 07:08
6קורין סיטבןן תזונאית נפלאה אני ירדתי המון בזכותה
* לילה 11/07/18 | 22:46
5תקנו בבקשה את הכותרת - "מתחזים לדיאטנים" ולא דיאטנים מתח...
* דיאטנית 10/07/18 | 22:14
4רק אני קורא את זה בקול של רפי גינת?
* אני 10/07/18 | 18:39
3למה הנוכלים האלה עדיין לא בכלא ל 10 שנים
* רונן 10/07/18 | 18:24
שכחת???
* כי זה בנות 11/07/18 | 02:13
2היכן מופיעה הרשימה המלאה?
* נגישות.. 10/07/18 | 14:10
1דיאטניות = רמאיות
* חנה ומשמניה 10/07/18 | 11:46
את לא צריכה אף אחד שיעזור לך לרזות.תחליטי ותעשי
* קוקי 10/07/18 | 21:01
דיאטה לאורך זמן
* הגיון בריא 11/07/18 | 12:26
חשבת על זה?
* הבעיה אצלך 16/07/18 | 23:24
מקרא:   = תגובה ללא תוכן     = תגובה עם תוכן 

טיפים לבחירת דיאטה אמינה ובריאה

ישראלבודי - IsraelBody

israelbody.blogspot.com/
21 ביולי 2018 - הועלה על-ידי יאסר ערפאת
גיל גרנות תזונאי רמאי, מתחזה לתזונאי, גיל גרנות נוכל, גיל גרנות טיפש. הלא-אדריכלית, לא-תזונאי, וה"דוקטורים" של אשכול - אשה עובדת - ... https://www.haaretz.co.il › בלוגים ...

ישראלבודי - IsraelBody: 2018

israelbody.blogspot.com/2018/
21 ביולי 2018 - הועלה על-ידי יאסר ערפאת
גיל גרנות תזונאי רמאי, מתחזה לתזונאי, גיל גרנות נוכל, גיל גרנות טיפש. הלא-אדריכלית, לא-תזונאי, וה"דוקטורים" של אשכול - אשה עובדת - ... https://www.haaretz.co.il › בלוגים ...

גיל גרנות תזונאי רמאי, מתחזה לתזונאי, גיל גרנות נוכל, גיל גרנ ...

https://www.youtube.com/watch?v=ZxzLOIp7a_E
21 ביולי 2018 - הועלה על-ידי יאסר ערפאת
גיל גרנות תזונאי רמאי, מתחזה לתזונאי, גיל גרנות נוכל, גיל גרנות טיפש. הלא-אדריכלית, לא-תזונאי, וה"דוקטורים" של אשכול - אשה עובדת ...

טיפים לבחירת דיאטה אמינה ובריאה

 
עודכן 16:25 06/04/2016

דיאטות יכולות להיות דבר מאד מסוכן ומזיק לגוף, אם לא פועלים נכון. הנה כמה טיפים שיעזרו לכם לזהות דיאטה אמינה, שתעזור לכם לרדת במשקל בצורה טובה ובריאה

אחרי שלמדתם איך להיזהר מדיאטה מסוכנת, הנה 8 סימנים שיקלו עליכם לזהות דיאטה אמינה:

1.התאמה אישית של התפריט - אכילה היא פעולה מאוד אישית ולכן הדיאטה צריכה להיות מותאמת גם להעדפות האישיות ולסדר היום שלנו אבל גם ובמיוחד למצב הבריאותי ובדיקות הדם. יש מצבים בריאותיים שמתאימה להם תזונה מסוימת, ולכן לא יהיה זה אחראי לתת תפריט באופן כללי בלי התאמה אישית בפגישה אישית. 

2.כמות מספקת של קלוריות- לא מקובל לרדת מתחת ל-1200 קלוריות בדיאטת הרזייה, ובמקרים רבים אפשר לרזות עם כמות גדולה יותר. בדיאטה אמינה לא אמורים להרגיש תחושת רעב אלא לתרגל תחושה נכונה של שובע במקום מלאות מוגזמת.

3.הדיאטה מלמדת הרגלים בריאים- מכיוון שדיאטה היא דרך חיים, דיאטה אמינה תקדם הרגלי אכילה נכונים וכמובן אכילה של מזונות בריאים עם דגש על צריכה של ירקות, שתייה של מים במקום משקאות ממותקים ופעילות גופנית.

4.הדיאטה מבוססת על מגוון של מזונות- אין מצב בו אוכלים רק סוג מסוים של מזון במשך שבוע או כל תפריט חדגוני אחר. תזונה בריאה מבוססת על מגוון וכך גם הרזייה בריאה.

5.אין הבטחות לא מציאותיות- לכל גוף יש את קצב הירידה במשקל שלו, ולכן אי אפשר להבטיח ירידה של מספר כזה או אחר של קילוגרמים תוך פרק זמן מסוים.

6.הדיאטה גורמת להרגשה טובה יותר- כשמפסיקים לאכול מזונות לא בריאים ועוברים לאכול מזון בריא, כשעוברים מאורח חיים לא פעיל לפעילות הגוף גומל לנו בהרגשה של מרץ, עירנות וחיוניות. כך אמורה להיות התוצאה של תזונה בריאה. הירידה במשקל היא רק תופעת הלוואי של השינוי הבריא, וגם היא משפרת את ההרגשה. כמובן שלא אמורים להרגיש חולשה, סחרחורות או עייפות.

7.אין המלצה על תוספים מיותרים- בדיאטה אמינה לא מחייבים רכישה של תכשיר כלשהו כתנאי להצלחת הדיאטה. ההמלצה היחידה היא של דיאטנים על תוספי ויטמינים או מינרלים ואך ורק אם בדיקות הדם מראות צורך בכך.

8.הדיאטה מבוססת מדעית- העקרונות שלה הוכחו על ידי מחקרים אמינים שפורסמו בכתבי עת מדעיים נחשבים והיא מומלצת על ידי ארגוני בריאות בעולם. בהקשר הזה, כדאי לחפש את אתרי ארגוני הבריאות, לקרוא ולוודא שמדובר באותה דיאטה שמציעים לנו ולא בדיאטה שונה עם שם זהה.

תחקיר הדיאטות והנוכל שמתחזה שוב

גיל גרנות מתחזה לתזונאי, מרצה לתזונה נוכל, גיל גרנות נוכל

https://www.youtube.com/watch?v=A1Sh3AvGJUw
21 ביולי 2018 - הועלה על-ידי תוספי תזונה מסוכנים לספורטאים
כתבת תחקיר על גיל גרנות מתחזה לתזונאי, מרצה לתזונה נוכל, גיל גרנות נוכל, גיל גרנות רמאי. משנה את התארים שלו בכל פגישת יעוץ... לאחר שמר גרנות הפליל ...

עושות חשבון 2 - תחקיר הדיאטות

 
עודכן 21:00 10/04/2016

האם מאחורי הדיאטות השכיחות וגלולות הרזיה מסתתרות סכנות שיכולות להוביל לפגיעות חמורות ואפילו למוות?

כיצד תזהו דיאטה מסוכנת

 
עודכן 14:45 06/04/2016

מי לא רוצה לרזות? גם במצבים של עודף משקל, כשברור לנו שאין פתרונות קסם, אנחנו לפעמים שבויים בפנטזיה שאיזה קסם יאפשר לנו להתעורר מחר בבוקר רזים. על הנקודה הזאת בדיוק משחק שוק "דיאטות הפלא" ורבים נופלים בפח ומשלמים מחיר בריאותי כבד וכן, גם כספי.

כדי שתוכלו לשמור על עצמכם, הנה 10 סימנים שיעזרו לכם לזהות דיאטה מסוכנת:

1. הדיאטה מבטיחה הרזייה מהירה - הקצב המומלץ לירידה במשקל הוא ברוב המקרים חצי ק"ג בשבוע ולא יותר מ-1 ק"ג. ירידה מהירה מדי במשקל מלווה בנזקים בריאותיים בטווח הקצר (חולשה, עייפות, התייבשות) ובטווח הארוך (אובדן מסת שריר, פגיעה בהוצאה הקלורית של הגוף).

2. הדיאטה מדגישה שלא צריך לבצע פעילות גופנית - פעילות גופנית חשובה תמיד לבריאות שלנו, ובתהליך הרזייה היא חשובה אף יותר, לא רק כדי לשרוף יותר קלוריות אלא כדי לשמור על מסת השריר שלנו.

3. בדיאטה חייבים לרכוש תכשיר מסויים שמוצג כחיוני להרזייה- אם הדיאטה מחייבת רכישה של מוצר כלשהו כמו כמוסות, משקאות, טיפות, תרסיסים, מדבקות ועוד, כדאי לזכור שעדיין לא התגלה שום רכיב פלא שמסייע במניעת השמנה או בטיפול בה. במקרה הטוב התכשירים הללו לא משפיעים כלל על הגוף וההשפעה היחידה היא פסיכולוגית ובמקרה הפחות טוב, המוצרים הללו מכילים חומרים שמזיקים לבריאות.

4. הדיאטה מוצגת כמדכאת תיאבון- כל חומר שמדכא תיאבון פועל על המוח, כיוון ששם מתקיים ויסות התיאבון שלנו. לכן כל דיאטה שמציעה תכשיר שמדכא תיאבון צריכה לעורר חשד. בנוסף, אנשים רבים אוכלים שלא מתוך רעב, ולכן נושא התיאבון כלל לא רלוונטי.

5.הדיאטה מגיעה עם תפריט דל מאוד בקלוריות ומחייבת היצמדות לתפריט - ברוב המקרים, דיאטת הרזייה לא מכילה פחות מ- 1200 קלוריות. דיאטות דלות יותר בקלוריות יכולות לגרום לנזק בטווח הקצר והארוך והמקרים היחידים שמבצעים אותן הם תחת פיקוח רפואי צמוד ולעיתים גם באישפוז מסיבות מיוחדות. אי אפשר להיצמד לתפריט ב-100% מהזמן, זה כישלון ידוע מראש שיביא איתו רק תסכול.

6.הדיאטה לא מגוונת - תזונה בריאה מכילה מגוון של מזונות וצמצום מגוון המזונות עלול להוביל למחסור ברכיבי תזונה חשובים. אין הוכחה מחקרית לכך שהרזייה מחייבת אכילת מעט סוגים של מזונות.

7.הדיאטה לא מסתמכת על עדויות מדעיות- תופעה נפוצה בשיווק של דיאטות מסוכנות היא הצגה של עדויות אישיות של אנשים שניסו את הדיאטה ורזו בה. אל תתבלבלו: כדי שטיפול כלשהו יוגדר כיעיל ובטוח, חשוב להוכיח זאת מדעית, במחקרים שבוצעו לפי כללים מוגדרים מראש ושהתפרסמו בכתבי עת מדעיים. "ד.ר מנתניה" לא יכולה להחליף עדות מחקרית כזאת.

8. קשה להבין איך פועלת הדיאטה - קל מאוד להערים על כל מי שלא למד תזונה או ביולוגיה בכל מיני ביטויים מרשימים שמדברים למשל על "ניקוי הגוף" או "הגברת חילוף החומרים". הכלל פשוט: לא מבינים? זה כנראה מסוכן.

9. הדיאטה מבטיחה שמירה על המשקל לאחר התהליך -זאת הבטחת שווא, כיוון ששמירה על משקל בריא היא עבודה מתמדת. כדי לשמור על המשקל חשוב לשמור על אורח חיים בריא שכולל, בין היתר, תזונה בריאה ופעילות גופנית. השמנה היא לא שפעת שמחלימים ממנה ואין "זבנג וגמרנו" בהרזיה.

10. הדיאטה מוגבלת בזמן ומכילה אזהרה להפסיק אותה בשלב מסויים - אם צריך להפסיק את הדיאטה תוך זמן מסויים, כנראה לא צריך כלל להתחיל אותה. דיאטה אמיתית תהיה בטוחה לביצוע לאורך זמן. 
לינוי בר גפן וסיון קלינגבייל בתוכנית תחקירים שלא עושה חשבון לאף אחד.

מקור: http://10tv.nana10.co.il/Article/?ArticleID=1183707

גיל גרנות רמאי, מתחזה לתזונאי, גיל גרנות נוכל, גיל גרנות טיפש ...

https://www.youtube.com/watch?v=fnOKJNP6Rqs
21 ביולי 2018 - הועלה על-ידי ספורט פארם - תוספי מזון , תוספי תזונה
גיל גרנות רמאי, מתחזה לתזונאי, גיל גרנות נוכל, גיל גרנות טיפש. פשוט בושה לרשת ישראלבודי. וקבלו כתבה http://tali-heruti-sover.blogspot.com... המסבירה מי ...
ביקרת בדף זה 2 פעמים. ביקור אחרון: 31/08/18

גיל גרנות רמאי, תופעות לוואי של היעוצים בישראל בודי גיל גרנות ...

https://www.youtube.com/watch?v=7SIJ3l_37nw
21 ביולי 2018 - הועלה על-ידי ספורט פארם - תוספי מזון , תוספי תזונה
גיל גרנות רמאי, תופעות לוואי של היעוצים בישראל-בודי גיל גרנות. https://www.fxp.co.il/showthread.php?t=1840084&page=2 חחחחח גיל גרנות יקבל חזק ...
ביקרת בדף זה בתאריך 10/08/18.

גיל גרנות מתחזה לתזונאי, מוכר תוספי תזונה מסוכרים גיל גרנו ...

https://www.youtube.com/watch?v=-tKCOOUvBJo
3 באוג׳ 2018 - הועלה על-ידי תוספי תזונה מסוכנים לספורטאים
גיל גרנות מתחזה לתזונאי, מוכר תוספי תזונה מסוכרים גיל גרנות, תחקיר של ערוץ החדשות. جيل غرانوت يتظاهر بأنه خبير في التغذية ، يبيع مكملات غذائية ...
ביקרת בדף זה 2 פעמים. ביקור אחרון: 31/08/18

גיל גרנות רמאי שקרן - YouTube

https://www.youtube.com/playlist?list=PLu9WHHrKtoPr5O6L3Xwp0rU9Ld2nNLL...
גיל גרנות רמאי שקרן. ספורט פארם - תוספי מזון , תוספי תזונה; 3 videos; No views; Updated today. גיל גרנות רמאי שקרן. Play all. Share. Loading... Save ...

גיל גרנות סטרואידים, תזונה ותופעות לוואי - YouTube

https://www.youtube.com/watch?v=npEfkppKJBs
23 ביוני 2018 - הועלה על-ידי מר עולם הבא
גיל גרנות סטרואידים, תזונה ותופעות לוואי, אנשים שרצו להראות טוב ובמקום ... גיל גרנות רמאי, תופעות לוואי של היעוצים בישראל בודי גיל גרנות - Duration: 1:34.

גיל גרנות מתחזה לתזונאי, גיל גרנות נוכל רמאי

gal-zaltzman.blogspot.com/2018/07/blog-post_21.html
21 ביולי 2018 - הועלה על-ידי תוספי תזונה מסוכנים לספורטאים
כתבת תחקיר על גיל גרנות מתחזה לתזונאי, מרצה לתזונה נוכל, גיל גרנות נוכל, גיל גרנות רמאי. משנה את התארים שלו בכל פגישת יעוץ... לאחר שמר גרנות הפליל ...

גיל ערפת גרנות, תוספי תזונה לספורטאים - YouTube

https://www.youtube.com/watch?v=P3gwZg776Bw
30 ביוני 2018 - הועלה על-ידי יאסר ערפאת
גיל ערפת גרנות, תוספי תזונה לספורטאים, גרנות נוכל לשם נכלות. אנשים שנטלו תוספי מזון שמכילים נוגדי חמצון (למעט סלניום) לא הפחיתו את הסיכון להופעת סרטן ...

גיל גרנות מתחזה לתזונאי, מוכר תוספי תזונה מסוכרים - כתבת תחקיר

gal-zaltzman.blogspot.com/2018/08/blog-post.html
3 באוג׳ 2018 - הועלה על-ידי תוספי תזונה מסוכנים לספורטאים
כך נמצא שוב פעם שגיל גרנות מתחזה לתזונאי. למרות שהוא אמר לי שהוא הכין לתתחרויות מר ישראל את מאור אזרדז, וכן יש לגיל גם תמונות שהוא מחבק את מאור.

ספורט פארם - תוספי מזון , תוספי תזונה - YouTube

https://www.youtube.com/channel/UCyp_ZkieBNccTBh0tl_eReg
21 ביולי 2018 - ישראלבודי רמאים (גם הבעלים גיל גרנות רמאי נוכלים) אל תקנו אצלם יותר בחיים שלכם. http://www.sportpharm.ipp-pages.co.il/

איך מתמודדים עם דיאטנים מתחזים?


עוקץ במשקל כבד. איך מתמודדים עם דיאטנים מתחזים?


מנכ"לית עמותת הדיאטנים והתזונאים: "אנשים לא מעזים לשאול אם יש לדיאטנים תעודה"

המתחזים: יולן כהן, כתבת התוכנית הכלכלית ('ערוץ 12') ועמית גנור, מנכ"לית עמותת עתיד בעמותת הדיאטנים והתזונאים בישראל, הביאו לידנו מידע חשוב על שוק הדיאטנים הפרוץ, מאות המתחזים בתחום, והסכנות הרבות והסבירו לנו כיצד לזהות מיהו דיאטן מוסמך.

שוק פרוץ: מאמני תזונה לא מקצועיים מסכנים את חיי הלקוחות

תחקיר 'כלכלי בלילה': דיאטנים שלא עברו הכשרה מקצועית נכנסו לשוק הדיאטות ומסכנים את בריאות הציבור

גיל גרנות רמאי, מתחזה לתזונאי, גיל גרנות נוכל, גיל גרנות טיפש ...

https://www.youtube.com/watch?v=fnOKJNP6Rqs
21 ביולי 2018 - הועלה על-ידי ספורט פארם - תוספי מזון , תוספי תזונה
גיל גרנות רמאי, מתחזה לתזונאי, גיל גרנות נוכל, גיל גרנות טיפש. פשוט בושה לרשת ישראלבודי. וקבלו כתבה http://tali-heruti-sover.blogspot.com... המסבירה מי ...
ביקרת בדף זה 2 פעמים. ביקור אחרון: 31/08/18

גיל גרנות רמאי, תופעות לוואי של היעוצים בישראל בודי גיל גרנות ...

https://www.youtube.com/watch?v=7SIJ3l_37nw
21 ביולי 2018 - הועלה על-ידי ספורט פארם - תוספי מזון , תוספי תזונה
גיל גרנות רמאי, תופעות לוואי של היעוצים בישראל-בודי גיל גרנות. https://www.fxp.co.il/showthread.php?t=1840084&page=2 חחחחח גיל גרנות יקבל חזק ...
ביקרת בדף זה בתאריך 10/08/18.

גיל גרנות מתחזה לתזונאי, מוכר תוספי תזונה מסוכרים גיל גרנו ...

https://www.youtube.com/watch?v=-tKCOOUvBJo
3 באוג׳ 2018 - הועלה על-ידי תוספי תזונה מסוכנים לספורטאים
גיל גרנות מתחזה לתזונאי, מוכר תוספי תזונה מסוכרים גיל גרנות, תחקיר של ערוץ החדשות. جيل غرانوت يتظاهر بأنه خبير في التغذية ، يبيع مكملات غذائية ...
ביקרת בדף זה 2 פעמים. ביקור אחרון: 31/08/18

גיל גרנות רמאי שקרן - YouTube

https://www.youtube.com/playlist?list=PLu9WHHrKtoPr5O6L3Xwp0rU9Ld2nNLL...
גיל גרנות רמאי שקרן. ספורט פארם - תוספי מזון , תוספי תזונה; 3 videos; No views; Updated today. גיל גרנות רמאי שקרן. Play all. Share. Loading... Save ...

גיל גרנות סטרואידים, תזונה ותופעות לוואי - YouTube

https://www.youtube.com/watch?v=npEfkppKJBs
23 ביוני 2018 - הועלה על-ידי מר עולם הבא
גיל גרנות סטרואידים, תזונה ותופעות לוואי, אנשים שרצו להראות טוב ובמקום ... גיל גרנות רמאי, תופעות לוואי של היעוצים בישראל בודי גיל גרנות - Duration: 1:34.

גיל גרנות מתחזה לתזונאי, גיל גרנות נוכל רמאי - Gal Zaltzman غال ...

gal-zaltzman.blogspot.com/2018/07/blog-post_21.html
21 ביולי 2018 - הועלה על-ידי תוספי תזונה מסוכנים לספורטאים
כתבת תחקיר על גיל גרנות מתחזה לתזונאי, מרצה לתזונה נוכל, גיל גרנות נוכל, גיל גרנות רמאי. משנה את התארים שלו בכל פגישת יעוץ... לאחר שמר גרנות הפליל ...

גיל גרנות מתחזה לתזונאי, מרצה לתזונה נוכל, גיל גרנות נוכל, גיל ... - ...

https://www.youtube.com/watch?v=A1Sh3AvGJUw
21 ביולי 2018 - הועלה על-ידי תוספי תזונה מסוכנים לספורטאים
כתבת תחקיר על גיל גרנות מתחזה לתזונאי, מרצה לתזונה נוכל, גיל גרנות נוכל, גיל גרנות רמאי. משנה את התארים שלו בכל פגישת יעוץ... לאחר שמר גרנות הפליל ...
ביקרת בדף זה 2 פעמים. ביקור אחרון: 31/08/18

גיל ערפת גרנות, תוספי תזונה לספורטאים - YouTube

https://www.youtube.com/watch?v=P3gwZg776Bw
30 ביוני 2018 - הועלה על-ידי יאסר ערפאת
גיל ערפת גרנות, תוספי תזונה לספורטאים, גרנות נוכל לשם נכלות. אנשים שנטלו תוספי מזון שמכילים נוגדי חמצון (למעט סלניום) לא הפחיתו את הסיכון להופעת סרטן ...

גיל גרנות מתחזה לתזונאי, מוכר תוספי תזונה מסוכרים - כתבת תחקיר

gal-zaltzman.blogspot.com/2018/08/blog-post.html
3 באוג׳ 2018 - הועלה על-ידי תוספי תזונה מסוכנים לספורטאים
כך נמצא שוב פעם שגיל גרנות מתחזה לתזונאי. למרות שהוא אמר לי שהוא הכין לתתחרויות מר ישראל את מאור אזרדז, וכן יש לגיל גם תמונות שהוא מחבק את מאור.

ספורט פארם - תוספי מזון , תוספי תזונה - YouTube

https://www.youtube.com/channel/UCyp_ZkieBNccTBh0tl_eReg
21 ביולי 2018 - ישראלבודי רמאים (גם הבעלים גיל גרנות רמאי נוכלים) אל תקנו אצלם יותר בחיים שלכם. http://www.sportpharm.ipp-pages.co.il/