יום שבת, 1 בספטמבר 2018

טיפים לבחירת דיאטה אמינה ובריאה

ישראלבודי - IsraelBody

israelbody.blogspot.com/
21 ביולי 2018 - הועלה על-ידי יאסר ערפאת
גיל גרנות תזונאי רמאי, מתחזה לתזונאי, גיל גרנות נוכל, גיל גרנות טיפש. הלא-אדריכלית, לא-תזונאי, וה"דוקטורים" של אשכול - אשה עובדת - ... https://www.haaretz.co.il › בלוגים ...

ישראלבודי - IsraelBody: 2018

israelbody.blogspot.com/2018/
21 ביולי 2018 - הועלה על-ידי יאסר ערפאת
גיל גרנות תזונאי רמאי, מתחזה לתזונאי, גיל גרנות נוכל, גיל גרנות טיפש. הלא-אדריכלית, לא-תזונאי, וה"דוקטורים" של אשכול - אשה עובדת - ... https://www.haaretz.co.il › בלוגים ...

גיל גרנות תזונאי רמאי, מתחזה לתזונאי, גיל גרנות נוכל, גיל גרנ ...

https://www.youtube.com/watch?v=ZxzLOIp7a_E
21 ביולי 2018 - הועלה על-ידי יאסר ערפאת
גיל גרנות תזונאי רמאי, מתחזה לתזונאי, גיל גרנות נוכל, גיל גרנות טיפש. הלא-אדריכלית, לא-תזונאי, וה"דוקטורים" של אשכול - אשה עובדת ...

טיפים לבחירת דיאטה אמינה ובריאה

 
עודכן 16:25 06/04/2016

דיאטות יכולות להיות דבר מאד מסוכן ומזיק לגוף, אם לא פועלים נכון. הנה כמה טיפים שיעזרו לכם לזהות דיאטה אמינה, שתעזור לכם לרדת במשקל בצורה טובה ובריאה

אחרי שלמדתם איך להיזהר מדיאטה מסוכנת, הנה 8 סימנים שיקלו עליכם לזהות דיאטה אמינה:

1.התאמה אישית של התפריט - אכילה היא פעולה מאוד אישית ולכן הדיאטה צריכה להיות מותאמת גם להעדפות האישיות ולסדר היום שלנו אבל גם ובמיוחד למצב הבריאותי ובדיקות הדם. יש מצבים בריאותיים שמתאימה להם תזונה מסוימת, ולכן לא יהיה זה אחראי לתת תפריט באופן כללי בלי התאמה אישית בפגישה אישית. 

2.כמות מספקת של קלוריות- לא מקובל לרדת מתחת ל-1200 קלוריות בדיאטת הרזייה, ובמקרים רבים אפשר לרזות עם כמות גדולה יותר. בדיאטה אמינה לא אמורים להרגיש תחושת רעב אלא לתרגל תחושה נכונה של שובע במקום מלאות מוגזמת.

3.הדיאטה מלמדת הרגלים בריאים- מכיוון שדיאטה היא דרך חיים, דיאטה אמינה תקדם הרגלי אכילה נכונים וכמובן אכילה של מזונות בריאים עם דגש על צריכה של ירקות, שתייה של מים במקום משקאות ממותקים ופעילות גופנית.

4.הדיאטה מבוססת על מגוון של מזונות- אין מצב בו אוכלים רק סוג מסוים של מזון במשך שבוע או כל תפריט חדגוני אחר. תזונה בריאה מבוססת על מגוון וכך גם הרזייה בריאה.

5.אין הבטחות לא מציאותיות- לכל גוף יש את קצב הירידה במשקל שלו, ולכן אי אפשר להבטיח ירידה של מספר כזה או אחר של קילוגרמים תוך פרק זמן מסוים.

6.הדיאטה גורמת להרגשה טובה יותר- כשמפסיקים לאכול מזונות לא בריאים ועוברים לאכול מזון בריא, כשעוברים מאורח חיים לא פעיל לפעילות הגוף גומל לנו בהרגשה של מרץ, עירנות וחיוניות. כך אמורה להיות התוצאה של תזונה בריאה. הירידה במשקל היא רק תופעת הלוואי של השינוי הבריא, וגם היא משפרת את ההרגשה. כמובן שלא אמורים להרגיש חולשה, סחרחורות או עייפות.

7.אין המלצה על תוספים מיותרים- בדיאטה אמינה לא מחייבים רכישה של תכשיר כלשהו כתנאי להצלחת הדיאטה. ההמלצה היחידה היא של דיאטנים על תוספי ויטמינים או מינרלים ואך ורק אם בדיקות הדם מראות צורך בכך.

8.הדיאטה מבוססת מדעית- העקרונות שלה הוכחו על ידי מחקרים אמינים שפורסמו בכתבי עת מדעיים נחשבים והיא מומלצת על ידי ארגוני בריאות בעולם. בהקשר הזה, כדאי לחפש את אתרי ארגוני הבריאות, לקרוא ולוודא שמדובר באותה דיאטה שמציעים לנו ולא בדיאטה שונה עם שם זהה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה